close
 
3個禮拜來因為爸爸的尿道感染 我們都累了
這幾天 爸爸算是平穩一些
我如同先前計畫的 獨自出來過夜
全然的抽離
 
什麼陪我
書 音樂 威士忌 
 
看書抄書 聽音樂 喝酒
然後 在音樂中獨舞
 
 
 
 
So far away but still so near
The lights come up, the music dies
But you don't see me standing here
I just came to say goodbye
I'm in the corner, watching you kiss her, oh
And I'm giving it my all, but I'm not the guy you're taking home, ooh
I keep dancing on my own
(Dancing on my own)
 
妳知道我在等妳嗎 妳如果真的在乎我
又怎會讓無盡的夜陪我度過
妳知道我在等妳嗎
 
Tristan und Isolde   Liebestod 
http://jenjentw.pixnet.net/blog/post/1234403
 
 
很多事是不確定的 
我們都已經學會隨遇而安了
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    jenjentw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()